FAQ

Začátkem listopadu 2018 jsme vylepšili náš internetový obchod. Ne všechny účty zákazníků byly převedeny.

Pokud byl váš účet převeden tak jste o tom obdrželi informativní email. Stačí použít nové heslo a přihlásit se. Důležité: Zkontrolujte prosím vaši zasílacíadresu. Tu najdete v zák. účtu mezi adresami.

Pokud váš zák účet nebyl převzat tak si prosím vytvořte nový.

Máte nějaké dotazy. Pošlete nám prosím email na office@lollipoptrading.com

Ano, je možné zadat telefonní nebo e-mailovou objednávku. Kontaktujte nás telefonicky na tel. čísle 731 837 628 nebo e-mailem na adrese czech@lollipoptrading.com. Při objednávání e-mailem uveďte prosím Vaše telefonní číslo pro případné dotazy! Mluvíme česky, polsky, anglicky a německy.
Nárok na výměnu zboží zákazníkovi ze zákona nevzniká. Po dohodě můžeme na výměnu přistoupit a to v případě, pokud zboží nebylo použito a nebylo vybaleno ze svého obalu. Problematická výměna je u spodního prádla. V případě žádosti o výměnu nás prosím kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.
Samozřejmě! Aktuální jazyk se zobrazuje v oblasti záhlaví webové stránky. Jazyk můžete změnit pomocí rozbalovací nabídky. Naše webové stránky jsou v následujících jazycích: češtině, pošltině, němčině, angličtině, španělštině a italštině.
Přijímáme následující měny: CZK, EURO a PLN. Celková částka je vždy vypočtena ve vybrané měně. Měnu lze nastavit v oblasti záhlaví na hlavní stránce. Ceny produktů se Vám pak zobrazují ve vybrané měně.
Doručovací adresu lze změnit nejpozději do 1 pracovního dne po objednání. Použijte prosím kontaktní formulář s předmětem: Změna adresy doručení obj. č.: .
Odkaz pro zaslání nového hesla naleznete zde: https://www.misterspace.cz/pass.php. Po zadání registračního e-mailu a PSČ Vám bude zasláno na e-mail nové heslo.
GLS odkaz pro sledování se u zásilek aktivuje se zpožděním 6 hodin. Sledovat je ho však možné na vnitrostátních webových stránkách.: https://gls-group.eu/CZ/cs/home
Po úspěšně dokončené objednávce zasíláme potvrzení objednávky. Pokud jste potvrzení nedostali zkontrolujte, zda e-mail nebyl přijat do složky se spamy. Pokud jste vůbec neobdrželi potvrzení o objednávce, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Přijetí objednávky Vám obratem potvrdíme.
Po úspěšně odeslané objednávce zasíláme potvrzení o odeslání. Pokud jste potvrzení nedostali zkontrolujte, zda e-mail nebyl přijat do složky se spamy. Pokud jste vůbec neobdrželi potvrzení o odeslání objednávky, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Odeslání objednávky Vám obratem potvrdíme.
Často nabízíme dárky do objednávek zdarma. Vezměte prosím na vědomí podmínky promoakce. Po vložení zboží do košíku a splnění všech podmínek akce se Vám dárek zobrazí přímo v košíku. Důležité: musíte dárek označit a dát do nákupního košíku kliknutím. Jakmile se v košíku objeví u kupovaného zboží, je vše správně označeno a dárek bude odeslán spolu s objednávkou.
V některých zemích dodáváme objednávky s dopravou zdarma. Pro získání dopravy zdarma je nutné přesáhnout limit hodnoty objednávky . Zde naleznete kompletní přehled nákladů na dopravu:http://www.misterspace.cz/Ceny-prepravy
Dodání zásilky je možné sledovat online. Po odeslání zásilky obdržíte potvrzení o odeslání prostřednictvím e-mailu s odkazem na sledování. Pomocí tohoto odkazu můžete přesně sledovat pohyb Vaší zásilky.
Použijte prosím kontaktní formulář a krátce popište vzniklou situaci.
Slevový kód lze uplatnit přímo v košíku. Pole pro jeho zadání najdete přímo pod produkty v nákupním košíku.

Kontakt

Potvrďte prosím naše zásady ochrany osobních údajů