Allgemeine Geschäftsbedingungen

Obchodní podmínky

internetového obchodu „misterspace.cz“

1       Obecná ustanovení

1.1      Tyto obchodní podmínky internetového obchodu „misterspace.cz“ (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem internetového obchodu, kterým je společnost Crazyhelena s.r.o., se sídlem: U Zvonařky 2536/1c, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Česká republika, Evropská Unie, IČO: 08473323, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 319518 (dále jen „Prodávající“) a fyzickými nebo právnickými osobami (dále jen „Kupující“) vzniklé v souvislosti, nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Kupní smlouva“) uzavírané prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího.

1.2      Internetový obchod je Prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.misterspace.cz (dále jen „webová stránka“) a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.3      Tyto Obchodní podmínky vydává Prodávající v souladu se zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“).

1.4      Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od Prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.5      Ustanovení těchto Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy. Kupní smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.

1.6      Znění Obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1.7      Prodávající realizuje prodej zboží jehož prezentace je umístěna na webové stránce Prodávajícího (dále jen „Zboží“). Kupující prostřednictvím prostředku komunikace na dálku (zpravidla počítačem) vyplní prostřednictvím webového rozhraní obchodu objednávku (dále jen „Objednávka“) a provede platbu v souladu s těmito Obchodními podmínkami. Prodávající zajistí podání Zboží k poštovní přepravě tak, aby byla zásilka odeslána na Kupujícím zvolenou adresu.

2       Uživatelský účet

2.1      Na základě registrace provedené Kupujícím na webové stránce internetového obchodu může Kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“). V rámci registrace Kupující zvolí následující přihlašovací údaje: e-mail a heslo. Přístup k uživatelskému účtu je chráněn přístupovými údaji. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.2      Ze svého uživatelského účtu může Kupující provádět objednávání Zboží. Kupující může provádět objednávání Zboží také bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.3      Při registraci a při objednávání Zboží je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Kupující povinen aktualizovat při jakékoliv jejich změně. Údaje uvedené Kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání Zboží jsou Prodávajícím považovány za správné.

2.4      Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5      Prodávající je oprávněn zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující svůj uživatelský účet nevyužívá déle než 5 let, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti vyplývající z těchto Obchodních podmínek nebo z Kupní smlouvy.

2.6      Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména v případech odstávky s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení externích dodavatelů Prodávajícího.

3       Vznik smluvního vztahu

3.1      Pro objednání Zboží vyplní Kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.1.1    objednávaném Zboží (objednávané Zboží „vloží“ Kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.1.2    požadovaných doplňkových službách (jsou-li nabízeny);

3.1.3    způsobu úhrady ceny Zboží,

3.1.4    údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného Zboží, adresu příjemce;

3.1.5    informace o nákladech spojených s objednáním Zboží

(dále společně jako „Objednávka“).

3.2      Před odesláním Objednávky je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do Objednávky. Kupující v rámci Objednávky potvrdí, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a potvrzením těchto Obchodních podmínek Kupující dále potvrzuje, že je plnoletý, a tedy způsobilý k nákupu Zboží.

3.3      Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Závazně objednat“. Údaje uvedené v Objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po doručení Objednávky potvrdí její doručení e-mailem, a to na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v Objednávce.

3.4      Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky (množství Zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení Objednávky (například písemně či telefonicky).

3.5      Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká doručením přijetí Objednávky (akceptací), jež je Prodávajícím zasláno Kupujícímu elektronickou poštou, a to na e-mailovou adresu Kupujícího, okamžikem doručení tohoto potvrzení je uzavřena Kupní smlouva na konkrétní Zboží.

4       Cena Zboží a platební podmínky

4.1      Cenu Zboží a případné náklady spojené s dodáním Zboží dle Kupní smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu následujícími způsoby:

4.1.1    v hotovosti na dobírku v místě určeném Kupujícím v Objednávce;

4.1.2    bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího (dále jen „účet Prodávajícího“);

4.1.3    bezhotovostně prostřednictvím platebních nástrojů (je-li tento způsob nabízen): platební kartou nebo pomocí platebního systému třetí strany.

4.2      Společně s kupní cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním Zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním Zboží.

4.3      Prodávající nepožaduje od Kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 Obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu Zboží předem.

4.4      V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí Zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření Kupní smlouvy, po zaplacení kupní ceny je Zboží odesláno Kupujícímu.

4.5      V případě bezhotovostní platby převodem na účet je Kupující povinen uhrazovat kupní cenu Zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.

4.6      Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany Kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.4), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním Zboží Kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7      Případné slevy z ceny Zboží poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8      Je-li to v obchodním styku obvyklé, nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Prodávající ohledně plateb prováděných na základě Kupní smlouvy Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Prodávající Kupujícímu po uhrazení ceny Zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu Kupujícího.

4.9      Zpoplatnění provedení platby za Zboží se řídí podmínkami poskytovatele platebních služeb Kupujícího (zpravidla banky Kupujícího). Kupující bere na vědomí, že elektronická komunikace může být zpoplatněna poskytovatelem služeb informační společnosti (včetně služby připojení k internetu), se kterým má Kupující uzavřenou smlouvu. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4.10   Ujednání odchylná od těchto Obchodních podmínek je možné sjednat v samostatné smlouvě uzavřené v písemné podobě.

4.11   Veškerá prezentace Zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně prodeje Zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije.

4.12   Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o Zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží v měně CZK (česká koruna) nebo EUR (Euro) nebo PLN (polský zlotý) a nákladů za navrácení Zboží, jestliže toto Zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny Zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny Zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

4.13   Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je Zboží doručováno v rámci území Evropské Unie. V případě, kdy Prodávající nabízí dopravu Zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu Zboží na straně Kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného Zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím a celková kupní cena Zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy Kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu Zboží zdarma podle předchozí věty, právo Kupujícího na dopravu Zboží zdarma zaniká a Kupující je povinen dopravu Zboží Prodávajícímu uhradit.

4.14   Kupující nabývá vlastnické právo ke Zboží zaplacením celé kupní ceny Zboží.

5       Odstoupení od Kupní smlouvy

5.1      Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od Kupní smlouvy o dodávce Zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, od Kupní smlouvy o dodávce Zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným Zbožím, od Kupní smlouvy o dodávce Zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od Kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.2      Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 Obchodních podmínek, či o jiný případ, kdy nelze od Kupní smlouvy odstoupit, má Kupující, který je spotřebitel, právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1) občanského zákoníku, od Kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí Zboží, přičemž v případě, že předmětem Kupní smlouvy je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky Zboží. Odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od Kupní smlouvy může Kupující využit vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, jenž tvoří přílohu Obchodních podmínek. Odstoupení od Kupní smlouvy může Kupující zaslat na adresu sídla Prodávajícího, či na kontaktní adresu elektronické pošty Prodávajícího.

5.3      V případě odstoupení od Kupní smlouvy dle čl. 5.2 Obchodních podmínek se Kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být Kupujícím Prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od Kupní smlouvy Prodávajícímu. Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy, nese Kupující náklady spojené s navrácením Zboží Prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4      V případě odstoupení od Kupní smlouvy dle čl. 5.2 Obchodních podmínek vrátí Prodávající peněžní prostředky přijaté od Kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je Prodávající od Kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté Kupujícím již při vrácení Zboží Kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím Kupující bude souhlasit a nevzniknou tím Kupujícímu další náklady. Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující Zboží vrátí nebo prokáže, že Zboží Prodávajícímu odeslal.

5.5      Nárok na úhradu škody vzniklé na Zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6      V případech, kdy má Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1) občanského zákoníku právo od Kupní smlouvy odstoupit, je Prodávající také oprávněn kdykoliv od Kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí Zboží Kupujícím. V takovém případě vrátí Prodávající Kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený Kupujícím.

5.7      Je-li společně se Zbožím poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Kupující je povinen spolu se Zbožím Prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6       Přeprava a dodání Zboží

6.1      V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2      Je-li Prodávající podle Kupní smlouvy povinen dodat Zboží na místo určené Kupujícím v Objednávce, je Kupující povinen převzít Zboží při dodání.  

6.3      V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4      Při převzetí Zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva Kupujícího z odpovědnosti za vady Zboží a další práva Kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

6.5      Další práva a povinnosti stran při přepravě Zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky Prodávajícího, jsou-li Prodávajícím vydány.

7       Práva z vadného plnění

7.1      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2      Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:

7.2.1    má Zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2    se Zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí, nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3    Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4    je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5    Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí.

7.4      Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávaném Zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke Zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze Zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se Prodávající zavazuje, že Zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li Kupující Prodávajícímu vadu Zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou Kupující nemůže vadné Zboží užívat.

7.5      Ustanovení uvedená v čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužijí u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí Kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy Zboží. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím Zboží věděl, že Zboží má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.

7.6      Práva z odpovědnosti za vady Zboží se uplatňují u Prodávajícího. Je-li však v potvrzení vydaném Prodávajícím ohledně rozsahu práv z odpovědnosti za vady (ve smyslu ustanovení § 2166 občanského zákoníku) uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba podle předchozí věty, je Prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání Prodávajícího. Prodávající je povinen Kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy Kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené Prodávajícím k provedení opravy.

7.7      Práva z odpovědnosti za vady Zboží může Kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese sídla Prodávajícího, či elektronickou poštou na kontaktní e-mailové adrese Prodávajícího.

7.8      Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.

7.9      Nemá-li Zboží vlastnosti stanovené v čl. 7.2 obchodních podmínek, může Kupující požadovat i dodání nového Zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti Zboží, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového Zboží, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li Kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu Zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové Zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo Zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

7.10   Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud Prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

7.11   Další práva a povinnosti stran související s odpovědností Prodávajícího za vady může upravit reklamační řád Prodávajícího.

8       Věrnostní systém „SpacePoints“

8.1      Prodávající poskytuje svým zákazníkům dlouhodobý věrnostní program ve formě bonusových bodů „SpacePoints“ (dále jen „Věrnostní body“) za provedené nákupy Zboží. Cílem programu je zvýšení kvality v oblasti prodeje Zboží a poskytování služeb.

8.2      Věrnostní program umožňuje získat Věrnostní body všem registrovaným koncovým zákazníkům, kteří provedou Objednávku a uhradí Zboží a tyto Věrnostní body následně použít k získání slevy z kupní ceny Zboží. Věrnostní program a uplatnění Věrnostních bodů se řídí těmito Obchodními podmínkami:

8.3      Věrnostní body budou připsány Kupujícímu nejpozději do 14 dnů po obdržení platby kupní ceny. U nezaplacených Objednávek nebudou Věrnostní body připsány. Na připsání Věrnostních bodů není právní nárok.

8.4      Věrnostní body lze uplatnit pouze v internetovém obchodě www.misterspace.cz. Výplata Věrnostních bodů v hotovosti, nebo převodem na bankovní účet není možná.

8.5      Věrnostní body jsou vázány na konkrétní uživatelský účet a nelze je převádět na jiný uživatelský účet. Zrušením uživatelského účtu dochází ke ztrátě Věrnostních bodů.

8.6      Pokud dojde k odstoupení od Kupní smlouvy, budou Věrnostní body v hodnotě uhrazené kupní ceny za Zboží, od jehož koupě bylo odstoupeno, odečteny z uživatelského účtu.

8.7      Věrnostní body mají platnost 365 dní ode dne jejich připsání na uživatelský účet, v případě jejich nevyužití v této době, budou nevyužité Věrnostní body odečteny z uživatelského účtu.

8.8      Prodávající si vyhrazuje právo provést dle svého uvážení změny ve věrnostním programu. V případě změny podmínek věrnostního programu bude Prodávající informovat na webových stránkách, případně i jiných způsobem předem. V případě zrušení věrnostního programu bude možné uplatnit Věrnostní body vždy nejméně po dobu 30 dnů ode dne oznámení o zrušení věrnostního programu, po uplynutí této doby nebude možné Věrnostní body dále použít.

8.9      Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv připsané Věrnostní body odejmout dle svého uvážení, a to zejména v případech podezření z podvodného nakládání s Věrnostními body.

8.10   V Objednávce nelze uplatnit kredit Věrnostních bodů, který je 1 a nižší.

8.11   Kupující, kteří neuskuteční Objednávku prostřednictvím registrovaného uživatelského účtu, nemohou být zařazeni do věrnostního programu.

9       Nakládání s osobními údaji Kupujících

9.1      Osobní údaje Kupujícího, který je fyzickou osobou nebo fyzickou osobou podnikající, jsou předmětem ochrany osobních údajů podle platných právních předpisů, zejména dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů; dále jen „GDPR“).

9.2      Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s právními předpisy, zejména s GDPR. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Kupujícího Prodávajícím jsou uvedeny v dokumentu Prohlášení o ochraně osobních údajů internetového obchodu „misterplace.cz“, který je dostupný zde:

https://www.misterspace.cz/Ochrana-osobnich-udaju

10    Závěrečná ustanovení

10.1   Kupující a Prodávající se dále zavazují, že nenapadnou platnost a závaznost vzájemné elektronické komunikace pouze z důvodu elektronické formy této komunikace. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu Kupujícího.

10.2   Prodávající si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky v návaznosti na vývoj právního řádu a svou obchodní politiku měnit, doplňovat, nebo je rušit vydáním nových obchodních podmínek. Jakákoliv změna týkající se Obchodních podmínek bude vždy uveřejněna na internetových stránkách Prodávajícího www.misterpace.cz.

10.3   Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

10.4   K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z Kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím z Kupní smlouvy.

10.5   Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

10.6   Prodávající je oprávněn k prodeji Zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

10.7   Pokud vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není Kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

10.8   Kupující přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2) občanského zákoníku.

10.9   Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

10.10   Kupní smlouva, včetně těchto Obchodních podmínek, je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

10.11   Přílohu Obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy

 https://www.misterspace.cz/Vraceni-zbozi

10.12   Kontaktní údaje Prodávajícího:

-                      adresa pro doručování: Crazyhelena s.r.o., se sídlem: U Zvonařky 2536/1c, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Česká republika;

-                      adresa elektronické pošty: info@crazyhelena.cz;

-                      telefon: +420 731 821 829 .

10.13   Tyto Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, v případě, že jsou Prodávajícím zveřejněny i překlady do jiného jazyka, jedná se pouze o informativní překlad, v případě rozporů jazykových verzí je rozhodné znění v českém jazyce.

10.14   Tyto Obchodní podmínky jsou účinné od dne 1.3.2022.

V Praze dne 1.3.2022.

Crazyhelena s.r.o.